En sıcak konularda son dakika haber güncellemeleri NewsHub’dan alın. Hemen yükleyin.

1 TL için şehit çocuğuna tokat attı

11 Temmuz 2017 Salı 13:34
39 21
1 TL için şehit çocuğuna tokat attı

Yalova'nın Çiftlikköy ilçesi Taşköprü beldesinde özel halk otobüsüne binen 14 yaşındaki Mehmet Gündoğdu, şehit çocuğu olduğu için toplu taşıma araçlarına ücret ödemediğini söylemesine sinirlenen şoför tarafından darp edildi. Şehidin eşi Fatma Gündoğdu ise oğlunu darp eden şoför N.Ü hakkında suç duyurusunda bulundu. Şehit eşi, "Bu tokat oğluma değil tüm şehitlere atılmıştır" dedi.

Eşini vatan savunmasında şehit veren Fatma Gündoğdu, bir süreden beri oğlu Mehmet Gündoğdu ile birlikte Çiftlikköy ilçesinde yaşadıklarını ve şehit yakını olmaları nedeniyle kendilerine tanınan hakkı kullanarak toplu taşıma araçlarını ücretsiz kullandıklarını söyledi.

İddiaya göre, şehit çocuğu olan Mehmet Gündoğdu, Çiftlikköy ilçesine bağlı Taşköprü beldesinde ikamet eden bir yakınının yanına gittikten sonra dönüşte özel bir halk otobüsüne bindi. Şoför çocuktan 1 TL'lik ücreti istedi. Şehit çocuğu ise şehit yakını olduğunu ve toplu taşımada ücret ödemediklerini söyledi.

Buna sinirlenen şoför otobüsü durdurarak çocuğu aşağıya indirdi. Şehit çocuğu Mehmet Gündoğdu ise şoförü belediyeye şikayet edeceğini söyledi. İddiaya göre bu söze sinirlenen şoför, aşağıya inerek çocuğu darp etti.

Şehit eşi Fatma Gündoğdu, "Oğlum Çiftlikköy ilçesinde toplu taşımaya ücret ödemediği için Taşköprü beldesinde de ödenmeyeceğini düşünerek böyle bir şey söylemiş. Kaldı ki bu çocuk şehit çocuğu olmasa bile 1 TL için çocuk darp edilir mi? Bana göre o tokat oğluma değil tüm şehitlere atılmıştır. Ben bu konunun peşini bırakmayacağım" dedi.

Kaynak: mynet.com

Sosyal ağlarda paylaş:

Yorumlar - 21
Securtyy 4 saat önce

11 Temmuz 2017 Salı 13:48

SENDEN ÇOK ÇOK ÖZÜR DİLERİM, TÜRK MİLLETİ VE TURKLÜK ADINA CAK ÇOK ÖZÜR DİLERİM SEN TOKAT YİYESİN DİYE ŞEHİT OLMADI BABAN, SENİ BABAN BİZE BIRAKTI AMA BİZ SAHİP OLAMADIK SANA AFFET BİZİ SENİN EŞŞEĞİN ATIN OLURUM , BİN SIRTIMA SENİ ÖMÜRÜMÜN YETTİĞİ YERE KADAR TAŞIRIM, SANA SAHİP OLAMADIĞIMIZ İÇİN BİZİ BAĞIŞLA ,ELLERİ ÖPÜLESİCS EMANETLERİMMİZ

2 saat önce

11 Temmuz 2017 Salı 13:46

hemen şöförü linç etmeyelim..bence şimdi o da yaptığına pişmandır..kolay değil trafikte toplu taşıma aracı kullanmak..o an bir öfke ile yapmıştır...

calcite80 4 saat önce

11 Temmuz 2017 Salı 13:45

Şehit çocukları bize emanettir parası neyse ben vereyim arkadaş

orkundogrul 3 saat önce

11 Temmuz 2017 Salı 13:44

Sonuna kadar istismar şehitse şehit napalım yani..

yusufg 3 saat önce

11 Temmuz 2017 Salı 13:42

sehidimizin geride biraktigi esi cocuklari bu vatanin emanetidir. sehitlerimizin kani ile yogurulan bu topraklarda yasiyorsan hangi irktan hangi bayraktan olduguna bakilmaksizin EMANETİ EMANETİN olacak... basin bu adami pesine dussun

cebe01 4 saat önce

11 Temmuz 2017 Salı 13:41

Olayın çözümü basit şoförün otobüs şoförlüğü belgesini iptal edicen, otobüsü de bağlayıp deli gibi ceza keseceksin ki anlasınlar vatan borcunun ne olduğunu. tüm özel toplu taşıma araçları etkin denetlenmeli insan olmayanlar acil elenmeli.

seteka20 3 saat önce

11 Temmuz 2017 Salı 13:41

Acaba çocuk şoföre ne dedi. tek taraflı haber anlayışı. kimse kimseye durduk yere tokat atmaz.

emrehalici 4 saat önce

11 Temmuz 2017 Salı 13:40

şöförün ruhsatı derhal iptal edilsin

joinmeordie 3 saat önce

11 Temmuz 2017 Salı 13:40

senin gibi malın biridir siyasi düşüncesini bilemem.

fenerlireis 4 saat önce

11 Temmuz 2017 Salı 13:39

yasalaşmalı hakkı o yavrunun hemde ana sütü gibi helal

alemserkan 4 saat önce

11 Temmuz 2017 Salı 13:39

bence toplu taşıma araçları kişiye mülkiyet edilmemeli. bu hatlar kişilere belli sürelerle ihale usulü kiralanmalıdır. böylelikle haksız zenginleşmenin önüne geçileceği gibi böylesi çirkin olaylarda da elinden hattın alınacağını kiralayan bilmelidir.

4 saat önce

11 Temmuz 2017 Salı 13:36

adaleti biz sağlıyalım tokat nasıl atılıyormuş görsün o şöfer bozuntusu

es000061 3 saat önce

11 Temmuz 2017 Salı 13:36

Şöför mutlaka CHP li veya Fetöcüdür.

gicikneo 3 saat önce

11 Temmuz 2017 Salı 13:36

Arkadaşlar 08.01.2002 tarihinde Ecevit döneminde çıkarılan yasa ile hiç kimse toplu taşıma araçlarından ücretsiz veya indirimden faydalanamaz şeklinde kanun çıkarılmış. Akabinde 2003 yılından sonra peyder pey çıkarılan yasalarla şehit yakınları, gaziler, engelliler, polis ve jandarma, postacılar, belediye zabıtaları ayrı ayrı çıkarılan yasalarla toplu taşımalardan ücretsiz faydalanmaları sağlanmış. Dileyen söz konusu kanun ve devamından çıkarılan yasalara bakabilir. Dolayıısyla CHP kaldırmış halkını düşünen akp hükümetleride bir bir yasa çıkararak bu değerli insanlarımıza ücretsiz imkanı vermş

dalay63 3 saat önce

11 Temmuz 2017 Salı 13:36

15 temmuzculardan birinin yakını olsaydı böyle olmazdı

aydnmurat 4 saat önce

11 Temmuz 2017 Salı 13:36

ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ !!!!!!!!!!!!

erolirmak 3 saat önce

11 Temmuz 2017 Salı 13:36

Bende gazi çocuğum o zamanlar kart çıkarımı yeni başlamıştı bana bu kart ilk kez gelmişti basılanlarından haberim yoktu. Bir şöförle kavga ettim bu yüzden adam resmen demediğini bırakmadı. Şikayet ettim bilmem ne yine birşey olmadı. Ne yazık ki insanlığını kaybeden çok insan var ülkemizde. Ve işin tuhafı bu olayı kocaelinde yaşamışken yazın izmire gittim 1 ay kaldım bir şöför çıkıp demedi bunun basılanı var lafını bile etmedi buyur geç kardeşim dediler. Ne yazık ki eğiltilmiş toplum farkı başka oluyor.

3 saat önce

11 Temmuz 2017 Salı 13:36

sofor akpliyim der yirtar. bunlar icin sehitin onemi varmiki.

tuanafuss 4 saat önce

11 Temmuz 2017 Salı 13:35

işte böylelerini ıslak odunla döveceksin

keomaa 2 saat önce

11 Temmuz 2017 Salı 13:35

ulan o otobüste de bir tane vatan evladı yokmuydu o tokatın 100 mislini o kansız soysuza atacak?? benim karşıma çıkmaz ki böyle kansız haddini bildirelim.

furkanfenerli

11 Temmuz 2017 Salı 13:35

İLGİLİ LÜTFEN, VE YETKİLİ OLAN KİŞİ VE KİŞİLER;BU ŞAHIS NE KADAR TEPKİ ALDI İSE NE KADAR KÜFÜR İŞİTTİ İSE SİZDE ONDAN FERSAH FERSAH FAZLADUA ALMAK İSTERSENİZ YOL VERİN O KİŞİYE VE KİMSE YÜZÜNE BİLE BAKMASIN. DEVLETİMİZDE RESMİ BELGEYİ HİÇE SAYMAK O BELGEYİ VEREN DEVLETİ DE HİÇE SAYMAK OLDUĞUNU BİLSİN ADLİ NE GEREKİYORSA VAZİFESİDİR YAPSIN. ARZ EDERİM