En sıcak konularda son dakika haber güncellemeleri NewsHub’dan alın. Hemen yükleyin.

Suudi Arabistan'da bir günde 6 kişi idam edildi!

12 Temmuz 2017 Çarşamba 08:22
23 14
Suudi Arabistan'da bir günde 6 kişi idam edildi!

Suudi Arabistan'da önceki gün 6 kişi idam edildi. Bu yıl Suudi Arabistan çeşitli suçlardan hüküm giymiş 44 kişiyi idam etti. Suudi Arabistan bir gün içerisinde tam 6 kişinin idam cezasını uyguladı. Independent'in haberine göre bu ülkede bir gün içerisinde gerçekleştirilen en yüksek rakam. İdam edilen Zahir el-Basari, Yusuf el-Muşeyhas, Mehdi es-Sayı ve Emced Al Umeybıd isimli kişilerin Suudi Arabistanlı olduğu belirtildi.

Suudi Arabistan İçişleri Bakanlığından yapılan açıklamaya göre, Katif'te "terör suçu işlediği" gerekçesiyle 4 sanık hakkında verilen idam cezası Doğu Bölgesi'nde infaz edildi.

Geçen yıl ise bu rakam 153 kişiydi. 2017 yılının ilk 6 ayında ise 44 kişinin idam edildiği biliniyor.

Kaynak: mynet.com

Sosyal ağlarda paylaş:

Yorumlar - 14
2 saat önce

12 Temmuz 2017 Çarşamba 08:26

İdam edeceğine muhabbet hapis verseler daha hoş gozukmezmi bu ülke musuluman olamaz Kabe den utanin be keşke Kabe Turkiye de olsaydı bunlara yakışmıyor yüce Allah in evi

nadirkemal77 1 saat önce

12 Temmuz 2017 Çarşamba 08:25

En uygunu, bizim gibi teröristleri, canileri, sapıkları hapse atıp ömür boyu beslemiyorlar..

bymmx 1 saat önce

12 Temmuz 2017 Çarşamba 08:25

idam degil hadım edeceksin

keremsarac1984

12 Temmuz 2017 Çarşamba 08:24

prens ve prensesleri luks yatlar ile bodrumda denizde bu arada

4 saat önce

12 Temmuz 2017 Çarşamba 08:24

Bizde de uygulansa suç işleme oranı % 90 azalır. Vatan hainlerine, Kadına el kaldıranlara, Tecavüzcülere, Uyuşturucu satıcılarına, Organ mafiacılarına ve daha nicelerine İDAM CEZASI UYGULANMALIDIR.

ayhanx08 2 saat önce

12 Temmuz 2017 Çarşamba 08:24

saflar siz kimsiniz de insanı hangi adaletle idam edeceksiniz. Bu ülkede idam olsa yakın zamanda genel kurmay baskanini terörist ilan ettiniz. Saçma sapan adaletinizle onu idam etmiş olacaktınız bre gafiller.

3 saat önce

12 Temmuz 2017 Çarşamba 08:24

suudi olmayan vahabi olmayan herkes idam edilebilir orada, orada diyorum o ülke se demiyorum çünkü amerikan köpeklerinin kralcılık oyunu oynadığı islamın içine yayılan pisliğin kuyusu orası.

adolfhitlerr

12 Temmuz 2017 Çarşamba 08:24

Suçlar ne imiş?

1 saat önce

12 Temmuz 2017 Çarşamba 08:24

bizde niye İDAM yok bilen var mı ??? Yada o eşşiz muazzam herşeyi bilen ABD de niye var .onu bilen var mı???

06kerim1980 4 saat önce

12 Temmuz 2017 Çarşamba 08:23

bize gönderselermiş biz besler büyütürdük. tüh.

kemal0688 2 saat önce

12 Temmuz 2017 Çarşamba 08:23

ŞERİATIN KESTİGİ PARMAK ACIMAZ.

44 dakika önce

12 Temmuz 2017 Çarşamba 08:22

İDAM ADALETİN TA KENDİSİDİR BİZİM YAPAMADIĞIMIZI ARABİSTAN NE GÜZELDE YAPIYOR KEŞKE BİZDEKİ TECAVÜZCÜLERİ HAKSIZ YERE ZEVK İÇİN KADINLARI ÇOCUKLARI ÖLDÜRENLERİ SİZE GÖNDERSEKTE SİZ YARGILASANIZ BİZDE İŞ YOK.

theshes 2 saat önce

12 Temmuz 2017 Çarşamba 08:22

KRALİYET AİLESİ MELEK GİBİ .HİÇ İDAM EDİLE NYOK. NERDE GARİBAN VAR VUR KAFASINI

onurich 1 saat önce